Objekt har lagts till

Subscribe arrow_drop_up

Hjälp med Klarna

 

🔹 I genomsnitt får kunder som kontaktar oss direkt 4 gånger snabbare hjälp än de som använder Klarna-appen!

 

1. Har du problem med din beställning?

Om du har gjort en beställning via Klarna och har stött på problem eller vill returnera din produkt, vänligen kontakta oss först på support@karlsson-co.se innan du vänder dig till Klarna.


2. Min beställning är försenad, men jag måste betala Klarna.

Du kan enkelt förlänga din betalning via Klarna-appen genom att följa dessa steg:

1️⃣ Klicka på "Betala" vid din beställning.
2️⃣ Välj "Förläng förfallodatum".
3️⃣ Klicka på "Bekräfta" – Din betalningsperiod förlängs med 10 dagar!

📩 Efter att du har förlängt din betalning, vänligen kontakta oss på support@karlsson-co.se.


3. Jag vill returnera min beställning.

För att enkelt returnera din beställning, kontakta oss på support@karlsson-co.se, så skickar vi returinstruktioner inom 24 timmar.


4. Jag är inte nöjd med kvaliteten.

Om du inte är nöjd med kvaliteten på din produkt, vänligen kontakta support@karlsson-co.se. Vi gör vårt bästa för att hitta en bra lösning, inklusive en återbetalning om nödvändigt.


5. Varor saknas eller är skadade.

Om någon vara i din beställning saknas eller är skadad, vänligen kontakta oss på support@karlsson-co.se och ange vilka produkter som berörs. Vi skickar omedelbart en ersättningsvara eller gör en återbetalning för de saknade/skadade produkterna.